Джерела трафіку і робота з ними

покупка-трафика-300x240

Деталі проекту

Цей набір інформаційних вижимок розрахований на широке коло користувачів. Тут ми постараємося дати відповідь на питання, як працює західне SEO і допомагає сайтам приносити власникам дохід. Як джерело трафіку, тобто відвідувачів для вашого сайту, можуть виступати соціальні мережі і пошукові системи. Оскільки головне завдання для нас – це отримання доходу, то мета будь-якої роботи – це не прагнення підняти сайт в пошуковій видачі, а отримання прибутку. Тобто ваші товари повинні купувати, а все інше – це засоби досягнення мети або наслідок продажів. Дізнайся, про джерела трафіку більше, прочитай мене:-)

На чому ґрунтується онлайн маркетинг? – Залучення відвідувачів на сайт; – Перетворення відвідувача в реального покупця. У даному розділі ми розповімо про те, як залучити потенційного покупця на сайт, використовуючи пошукову оптимізацію, а також поговоримо про те, як оптимізувати конверсію кліків і відвідувачів.

ГОЛОВНІ ДЖЕРЕЛА ТРАФІКУ

Основних способи залучення трафіку два. Штучний і природний.

1) Штучний. Можна залучати користувачів за допомогою промо-матеріалів та реклами на інших ресурсах. Якщо ви заробляєте на партнерках, то це спроба заробити на різниці трафіку між купівлею і продажем. Так, якщо ви купуєте таргінг трафік з Європи або США, наприклад, на Фейсбуці, направляєте його на власний сайт, то потрібно визначити його рентабельність. Припустимо, що умовно за 10 доларів ми придбали 1000 переходів і отримали 60 доларів прибутку за партнерською програмою, то чистий прибуток складе 50 доларів. Точно також, якщо за ці 10 доларів, ви отримуєте 1-2 покупців, які замовляють у вашому інтернет-магазині товари, а ви на різниці оптової та роздрібної ціни заробляєте 35 доларів. У цьому випадку вигода видно і ясна. Тим не менш, з придбанням трафіку є дуже багато нюансів:

  • яка якість аудиторії;
  • скільки становить ціна одного переходу;
  • який бюджет подібної рекламної компанії.

Як правило, щоб в дійсності вийти в плюс, потрібно провести чимало експериментів і вибору правильної посадочної сторінки.

2) Природний. Природний трафік формують пошукові системи, соціальні мережі, а також статті, які посилаються на ваш сайт. У цьому випадку головна ідея зводиться до того, щоб зробити контент на вашому сайті максимально захоплюючим. Читач, що заходить до вас на сайт, повинен хотіти ознайомитися з різними матеріалами, бути зацікавленим в оцінках і думках, які тут викладені. Показовий приклад, якщо ви продаєте одяг – публікація про винтажной моді на сайті Big Picture

Потрібно зібрати підбірку аналогічної вінтажного одягу і інших аксесуарів, які є на вашому сайті. Беремо ці фотографії, робимо посилання на першоджерело, яким, до речі є не ця публікація і додаємо внутрішніх посилань на продаються товари. Чим більше природного трафіку збере подібна стаття і чим більше лайків вона отримає, тим краще будуть ваші продажі тих товарів, якими ви розбавили даний пост.

“Цікаво або нецікаво” – часом не залежить навіть від мови Зробити контент насправді цікавим – це теж те саме що мистецтву. Причому таке майстерність не тільки залучає, але і дозволяє заробляти. Зробити щось насправді цікаве (рейтинг топ-10, рубрикатор, добірку і так далі) завжди дуже вигідно. І це краще, ніж віддати гроші на копірайт і запитувати себе, а чи правильно зроблені висновки копірайтером і чи нормально все написано? Гірше такої ситуації може бути лише випадок, коли пишеться стаття “під ключі” і власник сайту просто сидить і чекає, коли ж трафік “злетить”.

Розважайте читача, будьте йому максимально корисним, створюючи тим самим додаткову вартість свого ресурсу. Цікавий приклад. Є історія про те, як впав дирижабль, який англійською мовою також перекладається як Zeppelin. Безкоштовне відео з Ютуб про те, як відбулося подібне крах. Є й модель німецьких годин Graf Zeppelin, які приурочені до сторіччя випуску дирижаблів. Ціна їх в районі 300 доларів.

Рішення. Навіть на сайті про історію великих катастроф можна зробити продажу окулярів. Підстьобують подібний маркетинг деякі виробники, даючи своєрідні найменування своїх новинок. При цьому варто пам’ятати про ціновій планці. Якщо товар коштує до 100 доларів, то його активно купують в Інтернеті, до 500 доларів – можуть бути сумніви, принаймні, багато покупців спочатку підуть в офлайн магазин, щоб придивитися ближче або “помацати” своїми руками. Якщо ціна більше 500 доларів, то ймовірність покупки в Інтернеті і далі падає. Так от, сучасна пошукова оптимізація робить упор не в кількість знаків, щільність слів, тошнотно тексту.

На сайт потрібно або залучати природний трафік, або купувати. Тобто, або залучаємо його лайками друзів, високими позиціями у видачі або ж нав’язуємо товар / сам сайт рекламою, поки користувач, зрештою, чи не клацне на неї. Перший варіант не просто так називається природним, він і за своєю суттю є таким.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *