Фільтри Яндекс і Google, Panda і Пінгвін. Як зняти?

1

Деталі проекту

Санкції з боку пошукачів – це серйозна загроза для будь-якого веб-ресурсу. Враховуючи сучасний розвиток пошукових алгоритмів, без знань секретів розкрутки сайтів дуже легко потрапити під фільтри. А це великий удар по трастовості сайту, його можливостям розкрутки та ефективної роботи в Інтернеті в цілому. І навіть якщо зараз у вас у взаєминах з пошуковими системами все добре, потрібно бути готовим до будь-якого повороту подій і знати “ворога в обличчя”. Тому ми пропонуємо вашій увазі матеріал про фільтри Яндекса.

Google Panda (Панда)

Google Panda (Панда)Це алгоритм, який відповідальний за фільтрацію низькоякісного контенту. Розглянемо типовий приклад падіння трафіку після вступу в силу дії Панди: Чому сайти виявляються під даним фільтром контенту? Припустимо, що у вас є сайт, який разом з додаванням нових публікацій постійно зростає. В один прекрасний день ви вирішуєте, що не будете більше платити за якісні статті і берете рерайт у індусів за низькою ціною, додаючи більше подібних публікацій. Це і є найшвидший шлях падіння трафіку через попадання під фільтр Панди.
Як стежити за тим, що ви наближаєтеся до загрози Google Panda? Цілком достатньо просто подивитися на середній час знаходження на сайті і показник відмов у статистиці. Якщо час знаходження менше хвилини на одне відвідування, а величина відмов більше 70 відсотків, то ви в зоні ризику. Нормальний показник повинен в середньому становити 2 хвилини і + – 55 відсотків відмов.
 
Pinguin (Пінгвін)

359572_originalЗ визначенням загрози потрапляння під цей фільтр також немає складнощів. Всі топові позиції вашого ресурсу по головним ключам опиняються поза першій десятці.
 
Причина фільтрації – спамние зворотні посилання і неприродні анкор. Так, якщо більша частина беклінков поставлена ​​по ключовому ключу (з точним входженням) – то це головний сигнал для фільтра. Природний контрольний профіль повинен містити не тільки різний перелік анкорів, але і посилання з відео, картинок, прес-релізів, презентацій і так далі. Це не говорить про те, що купувати посилання в даний час не потрібно, тим не менш, робити основну ставку на них точно не обов’язково.
 
Працюйте над нарощуванням природних посилань. Так, якщо на форумі хтось запитує про те, де є хороший огляд певного товару. Залишайте пару рядків відповіді і кілька лінків – на офіційний сайт виробника, інший авторитетний магазин, приміром, на Амазон, а також на свій огляд. Це відмінний безкоштовний хід. Приємним бонусом буде і те, що ви неявно повідомляєте пошуковим системам, що ваш ресурс не менш авторитетний, ніж виробник або Амазон.
 
Як знайти хорошу майданчик для безкоштовних посилань? Один з варіантів – відшукати обговорення товару, до якого у вас є огляд. Вбити в рядок пошуку через related. Не потрібно робити посилальні прогони, вибухи і будь-які інші стрибкоподібні руху. Перевірити динаміку зміни маси посилань можна тут – ahrefs.com/site-explorer/.
 
Куди правильніше додати три посилання на тиждень власноруч, ніж отримати 103 с різних заспамленності донорів за кілька годин. У чому сенс? Алгортми Гугла за поступовий розвиток, а при посилальному вибуху утворюється посилальна маса, яка дуже скоро перестає враховуватися Гуглом. Цей ефект чимось схожий на вірусний. Всім нам знайомі інформаційні приводи, які породжують безліч мемів, про які практично всі говорять і лайкають. Тим не менш, проходить тиждень і про це привід все забувають. Те ж саме відбувається і з просуванням сайту. Шансів на успіх у відокремленій перспективі в цьому випадку не буде. Тобто вкладення в штучне нарощування посилань рости весь час не зможуть. Подібна підтримка в певний момент стане економічно недоцільною.

Рекомендації Google для вебмайстрів (що таке якість сайту в розумінні Google).
 
Що робити, якщо ви опинилися під Пінгвіном?

Варіантів насправді зовсім не багато:
1. Зняти всі ті придбані посилання, які на думку Гугла є спамних;
 
2. Всі посилання, які ви знімаєте, потрібно подати в Гугл disavor tool – https://support.google.com/webmasters/answer/2648487?hl=uk;
 
3. Чекати. І ідеалі, до потрапляння під фільтр Пінгвін краще не доводити, так як багато посилання в результаті прогонів просто неможливо зняти!

Популярні фільтри Яндекса

У популярному пошуковику Рунета найвідомішим для веб-майстрів є фільтр АГС. Вперше він з’явився в 2009 році і був направлений проти сайтів сателітів. Наступна версія – АГС-30 дозволила відсіяти з видачі сайти з дубльованим або повторюваним змістом. Самий останній АГС новий – “40” запущений в 2013 році і отримав додаткові оновлення під сучасні пошукові алгоритми.

Інші часто зустрічаються фільтри Яндекса:

  • Переспа і переоптімізацію;
  • афіліат фільтр;
  • за однакові сніпети;
  • за агресивну рекламу;
  • за adult-контент (сайти для дорослих);
  • фільтри за накрутку зовнішніх факторів, у тому числі контрольний бум, санкції за низькоякісні посилання, накрутку поведінкових факторів і т.д.
     

Розглянемо симптоми і причини накладення найпоширеніших фільтрів від пошукових машин Яндекса і дієві рекомендації щодо виходу з-під санкцій.

 

АГС новий

Симптоми: випадання сторінок з індексу, як правило, більшості, різке зменшення ТИЦ та інших показників сайту.

Причини: низька якість веб-ресурсу в цілому, малокорисних або даремний контент, відсутність цінності для користувача, створення мереж сайтів (дорвеев), сайти сателіти.

Рекомендації: насамперед варто написати в підтримку Яндекса, забудувавши увагу на реальної цінності сайту для користувачів, приклавши скріншоти з Метрики і показавши низький рівень відмов (якщо це так і є). У кращому випадку вам буде дана відповідь, який допоможе точніше виявити основну проблему.

 

Також можна зайнятися виходом з-під санкцій самостійно. Позбавтеся від не навідується інформаційних розділів і сторінок. Додайте контакти (електронні адреси, телефони). Підвищіть змістовну складову контенту. Він повинен бути унікальний, цікавий і добре представлений. В останньому допоможе правильне оформлення тексту, розмітка списків, Хедінгем. Також зробіть так, щоб виросла трастових сайтів, на ресурсі з’явилася активність – лайки, коментарі, твіти.

 

Переспа

Симптоми: падіння у видачі на 15-35 позицій, фільтр накладається на одну або кілька сторінок.

Причини: велике число ключів, надлишковий обсяг тексту на сторінці;

Рекомендації: змініть число запитів в публікації, часом досить поміняти закінчення в ключових словах і пошукова машина зніме санкції. Допомагає зменшення розмірів тексту або використання для його нижній частині тега noindex. Проаналізуйте зовнішні посилання і позбудьтеся спамних. Забезпечте правильне оформлення тексту, використовуйте підзаголовки, розмітку списків і т.д.

 

Афіліат фільтр

Симптоми: повне випадання сайту з пошуку по окремим запитам, які раніше були на вершині видачі або близькі до неї.

Причини: просування по однаковим запитам кілька сайтів, які належать одному власнику.

Рекомендації: Якщо причина підозр у афіліювання помилкова, то потрібно писати в супорт, і при наявності вагомих аргументів санкції знімуть вручну. Якщо ж, ви насправді просуваєте кілька сайтів по одним джерелам, то вийти з-під фільтра буде досить складно. Потрібно зробити так, щоб веб-ресурси максимально відрізнялися один від одного. Іноді допомагає перенесення сайту на нову cms або новий хостинг, але найкраще, міняти домен або ж офіційно змінити для одного з них власника, коригувати структуру і зовнішній вигляд, контент (перелік товарів або послуг).

9QDfkjSEAKU

2 відгук про “Фільтри Яндекс і Google, Panda і Пінгвін. Як зняти?

  1. Автоматичний пінгвін для України майже неможливий. А ось автоматична панда мабуть на кожному 3 му сайті. І в додаток до статті панда може бути застосовано до певної сторінки. Для швидкого виходу краще за все змінити контент і урл сторінки. А якщо на неї закуплені посилання то зробити 301 перенаправлення з старої на нову.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *