Мультиекрани ШОППИНГ. СТАТИСТИКА І СПОСТЕРЕЖЕННЯ

Блог Seo-Stud

Деталі проекту

Web студія "Seo-Stud"
http://seo-stud.kiev.ua/

Створення та розробка веб-сайтів, призначених для активного продажу товарів, в наші дні необхідно здійснювати з розрахунком на найближче майбутнє, інакше вкладення не виправдають себе. Розробники сайтів підкреслюють, що в даний час дуже важливо оптимізувати онлайн-ресурси для їх використання з різних видів пристроїв.

Як показують опитування, сучасні просунуті користувачі вже звикли швидко переключатися з одного пристрою на інший. Така поведінка просунутого користувача стає переважаючим, і цілком імовірно, що в самому найближчому майбутньому всі пристрої будуть синхронізовані між собою. Для користувачів все більше стає важливо, щоб результати роботи на одному пристрої зберігалися для продовження роботи на іншому.

Все більше набирає популярність мультиекранний шопінг. Згідно зі статистикою 67% користувачів починають шопінг на одному пристрої і продовжують на іншому. Сьогодні покупці найчастіше шукають товар на смартфонах (65%), а завершують процедуру покупки вже на ПК або на ноутбуці.

Створення розробка сайту для Інтернет-шопінгу має здійснюватися з урахуванням найостанніших тенденцій. 59% респондентів використовують смартфони для шопінгу, перебуваючи вдома, 41% – поза домом. 81% покупок, які вчиняються з використанням смартфонів відносяться до імпульсних. Частка запланованих Інтернет-покупок становить 42%, при цьому відбуваються вони, головним чином, з ПК і ноутбуків. Створення сайтів і розробка проводиться з урахуванням того, що велика кількість користувачів користується пошуковими системами для пошуку необхідних товарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *