Наружка vs безкоштовні оголошення або SEO і контекст

Блог Seo-Stud

Деталі проекту

Web студія "Seo-Stud"
http://seo-stud.kiev.ua/

Де розмістити рекламу?

Отже, всі сучасні рекламні носії можна розділити на онлайн та оффлайн. Останні, також звані традиційні методи – це ТБ, радіо, розміщення зовнішньої реклами та реклама на щитах, використання друкованих видань в якості рекламних майданчиків. Онлайн-реклама теж досить різноманітна – це сайти-дошки безкоштовних оголошень, пошукове просування, контекстна реклама і так далі. Загалом, вибирати є з чого, особливо якщо рекламний бюджет досить великий.

 Всі види реклами можна порівняти за такими критеріями:

 Проаналізувавши окремі види реклами за цими критеріями, можна вирішити, які інструменти краще всього використовувати сьогодні.

Розглядати всі види розміщення реклами ми не будемо. Так, реклама по ТБ і радіо, як правило, має серйозний фінансовий бар’єр для входу, так як далеко не кожен представник середнього або малого бізнесу може дозволити собі якісну рекламну кампанію на успішних телеканалах або радіостанціях. Саме тому з традиційних рекламних інструментів найбільш популярними і доступними сьогодні залишаються два – зовнішня реклама та реклама в друкованих ЗМІ. Розглянемо ці види докладніше.

 Зовнішня реклама

Під даною категорією розуміється розміщення реклами в метро, ​​на рекламних щитах, вітринах, вивісках, сітілайтах і так далі. Цей рекламний інструмент теж досить доріг, але, як правило, все ж доступний навіть підприємцям з досить скромним рекламним бюджетом.

Головною сильною стороною “наружки” є її охоплення і свобода розташування – білбордами зараз переповнені не тільки великі міста, а й дрібні населені пункти, траси і т.д. Крім того, така реклама майже не передбачає вибору (газету або журнал можна викинути, канал або радіостанцію – перемкнути, вкладку браузера – закрити).

У той же час вплив рекламних щитів на аудиторію дуже специфічно. Вона досить швидкоплинна, тому що люди дивляться на білборди не більш декількох секунд, отже, віддача найчастіше можлива не відразу, а після декількох повторюваних контактів аудиторії з рекламною інформацією.

Явний мінус “наружки” – це велике охоплення без гарантії впливу на потрібну аудиторію. Так, якщо ви пропонуєте фільтри для води у Воронежі, то ви, звичайно ж, не будете розміщувати рекламу в іншому місті. Але дивитися на ваші воронезькі білборди будуть всі – і ті, хто замовляє доставку води, ходить до бювету, кип’ятить воду або вже давно купив собі фільтр. Тобто серед 1000 осіб, які побачили вашу рекламу, потенційних клієнтів буде мало.

Як результат, загальна ефективність зовнішньої реклами в дійсності не дуже велика, а щоб отримати хороші результати – необхідна масштабна рекламна кампанія. А це досить дороге задоволення …

 Реклама в друкованих ЗМІ

Розміщення реклами в газетах, журналах та інших друкованих ЗМІ – це ще один традиційний метод просування. Помилково вважати, що цей рекламний інструмент досить доступний. Так, ви можете використовувати газети безкоштовних оголошень або інші непопулярні видання з не самими великими тиражами, але така рекламна кампанія не дасть очікуваної користі. А ось, якщо вам потрібно розміщення реклами в журналі, ціна може бути порівнянна з “наружкой” або навіть ТВ. Тут все залежить від престижності видання.

Охоплення такої реклами залежить від тиражу, а також розміру вашого рекламного оголошення. Одна справа зайняти цілу смугу в глянці, а інше – невеликий клаптик внизу чорно-білої сторінки газети. Знову ж таки, ціна тут теж буде дуже різною.

Швидкість і сам вплив друкованої реклами досить сумнівні. Так, якщо розмішати оголошення в щоденних газетах або хоча б щотижневих виданнях, то результати будуть досить швидко. Правда, потрібно враховувати, що на пресу середньостатистична людина витрачає часу все менше, маючи якісні аналоги у вигляді ТБ і Інтернету. Часом, реклама в друкованих ЗМІ взагалі перегортуються, а іноді – навпаки, уважно вивчається. Тут немає ніяких правил успіху, все індивідуально.

З таргетуванням у реклами в друкованих ЗМІ все краще ніж у “наружки” або ТВ – так, орієнтуючись на шанувальників автомобілів (пропонуючи запчастини або ремонт авто), потрібно просто вибрати відповідне автомобільне видання. Правда, і тут є свої нюанси – наприклад, деякі сфери бізнесу не мають хорошого подання до друкованих медіа. У цьому випадку, вам доведеться “стріляти навмання” – намагаючись за рахунок великого охоплення компенсувати проблеми з цільовою спрямованістю реклами.

Загальна ефективність реклами в друкованих ЗМІ навряд чи вас дуже порадує. Так, нехай відмова від газет і журналів не відбувається тими темпами, що очікували футуристи, але їх популярність поступово знижується. Купують друковані видання переважно для отримання зручного доступу до специфічної корисної інформації, а рекламу тут вважають, скоріше побічним ефектом, ніж джерелом користі …

 Дошки оголошень в Інтернеті

Онлайн-реклама стає все популярнішим. Причин у цього вистачає. Поширення Інтернету триває, аудиторія і час одного сеансу в мережі активно ростуть. Загалом, не звертати уваги на настільки цікаву рекламну площадку було б нерозумно.

Мало не раніше за інших рекламних інструментів в мережі з’явилися аналоги традиційної реклами, наприклад, розміщення оголошень на дошках рекламних оголошень. Не так давно такий інструмент був дуже затребуваний, причому як для просування з сайтом, так і без нього. Зараз така реклама практично марна. Давайте розберемося чому!

Хтось скаже, безкоштовні оголошення – це відмінна можливість для тих, хто не має коштів для дорогої реклами. Але якщо розміщувати оголошення на спеціальних майданчиках безкоштовно, то вони швидко опиняться поза реальної досяжності потенційного клієнта, та й сайти-дошки часто перестають існувати. Крім того, щоб займатися розміщенням оголошень безкоштовно, доведеться жертвувати часом. Заповнення форм, ознайомлення з правилами, підтвердження реєстрацій – ці процеси вас навряд чи порадують. Є і ще один мінус – ймовірність спамерських атак на зазначені адреси пошти, Ddos-атаки на сайти.

Ось і виходить, головний козир – безкоштовність – насправді нічого не дає – ні охоплення, ні швидкого або повільного результату, ні впливу на ЦА, ні результату як такого. Так, і не престижно це …

З платними оголошеннями на дошках ефекту трохи більше. Так, ваша оголошення буде на виду, але реакції потенційних клієнтів чекати не потрібно, вони вже швидше на “зовнішній рекламі” і в журналах будуть вас шукати, чим тут …

 Контекст + SEO

Але сьогодні є і більш популярні інтернет-інструменти – це просування сайту в пошуковику і контекстна реклама. Ефективність такої реклами вже ніхто не ставить під сумнів, а враховуючи поступовий перехід від ери створення сайтів до ери їх розкручування (зараз все менше ніш, де у бізнесу взагалі немає представництва в Інтернеті), саме контекст і СЕО стають самими цікавими рекламними інструментами в Інтернеті.

За вартістю навіть комплексні послуги по пошуковому просуванню і контекстній рекламі коштують менше, ніж традиційні інструменти. У відмінному охопленні також сумніватися не доводиться. Просто введіть характерний для вашого бізнесу пошуковий запит у вордстат і дізнайтеся, скільки разів за місяць ви б могли бути на очах у потенційного клієнта.

Швидкодія просування не надто високо, оскільки на досягнення мети – вихід в ТОП – може знадобитися і півроку, а то й більше, а от контекстна реклама – дає моментальні результати. В стратегічній перспективі тандем СЕО + Контекст також доповнюють один одного. Віддача від пошукового просування залишається з вами надовго, в той час як при відмові від контекстних оголошень показники відвідуваності і замовлень зміняться відразу ж.

Ще один плюс контекстної реклами і SEO – це вплив тільки на ЦА. У цьому плані пошуковому просуванню і контексту просто немає рівних. Звичайно ж, від випадкових гостей на сайті ви теж не застраховані, але їх чисельність буде невелика.

Додайте до цього той факт, що пошукове просування взагалі не сприймається як реклама (контексту це теж часто стосується), і отримаєте вирішення проблеми негативного сприйняття аудиторією.

Загалом, ефективність цих інструментів задовольнить потреби будь-якого рекламодавця.

Проаналізувавши різні рекламні можливості, можна зробити такі висновки:

  • зовнішня реклама і друковані ЗМІ, як власне ТБ і радіо – це досить дороге задоволення з прийнятною, але навряд чи високою віддачею;
  • безкоштовні методи, наприклад, розміщення рекламних оголошень на дошках в Інтернеті – це неефективно, та до того ж безкоштовно тільки в аспекті грошей (часу знадобиться немало);
  • ефективність пошукового просування та контекстної реклами сумнівів не викликає. Ці інструменти доступні малому і середньому бізнесу, вони просто зараз використовуються і приносять їм відмінні результати!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *