Повторні покупки. Як змусити покупця знову прийти саме до Вас?

Блог Seo-Stud

Деталі проекту

Web студія "Seo-Stud"
http://seo-stud.kiev.ua/

Створення сайту каталогу з великим асортиментом товару – вигідне рішення, оскільки в такому випадку зростає феномен повторної покупки.

Чому споживач повертається в Інтернет-магазин знову й знову?

Головний мотиватор для покупця – це відчутна вигода. Покупець буде користуватися ресурсом на постійній основі, якщо завдяки сервісу він зможе економити час і гроші, регулярно отримувати знижки і бонуси. Причому, економія часу, згідно з численними опитуваннями, є найчастіше визначальним фактором. Покупці навіть готові трохи переплатити за товар, якщо його можна придбати в Інтернет-магазині, зробивши при цьому всього пару кліків мишею. У сучасному світі тимчасової еквівалент в багатьох випадках цінується вище грошового. Мінімум витраченого часу на транзакції – це, фактично, гарантія перетворення разових покупців у постійних.

Інтернет-майданчики пропонують користувачам все більше нових сервісів, які суттєво полегшують життя споживачеві. Наприклад, постійним відвідувачам Інтернет-магазинів книг пропонують релевантні рекомендації – списки нових видань з відповідної тематики. Це знову ж економить багато часу і формує лояльність користувача до ресурсу.

Програми лояльності збільшують ймовірність повторних покупок набагато більше, ніж різноманітні подарунки під час проведення уже звичних BTL-акцій. Створення сайту каталогу з величезним асортиментом – це запорука успіху як для роздрібного, так і для оптового бізнесу. Сучасний ресурс повинен задовольняти багатозадачність споживчої поведінки. Клієнт завжди повертається туди, де може одночасно задовольнити безліч своїх потреб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *