Підвищення продажів

Блог Seo-Stud

Деталі проекту

Seo-Stud
http://seo-stud.kiev.ua/
Пропонуючи своїм клієнтам те, що їм дійсно потрібно, те, що зможе вирішити їхні проблеми, швидше за все ви залишитеся почутими. При цьому слід постаратися, щоб звернення було викладено зрозумілою й переконливою мовою.

Правило 1. Продавати потрібно сміливо і відкрито

Ви створюєте свій сайт, блог, проект або підписку з певною метою. На їх розробку йде якийсь час і витрачаються сили. Відбувається процес побудови спільноти. Витрачені зусилля повинні бути винагороджені по заслугах. Інакше вся ця діяльність не має сенсу.

Спочатку слід визначитися з тим, що ви власне хочете продати і тільки після цього потрібно звернутися до відвідувачів в прямій та відкритій формі. При цьому цінність і важливість вашої пропозиції повинна бути аргументована. (В даному випадку під поняттям «продати» мається на увазі не тільки матеріальну винагороду за роботу. Йдеться про будь-якій дії, яке ви домагаєтеся, щоб користувач зробив – розрекламував вас, перестав курити, зайнявся спортом, підписав петицію, зайнявся благодійністю і пр.)

Правило 2. Не можна продавати в прохальною формі, що нагадує дії «бідного родича»

«Я допускаю, що це може бути вам не цікаво і ви, напевно, дуже зайняті, але можливо ви дозволите приділити мені трохи часу, кинете погляд на мою пропозицію, і сподіваюся, у вас з’явиться бажання зробити замовлення. Правда я припускаю, що вам навряд чи, напевно, захочеться. »

Не треба соромитися. Ваша пропозиція має певну цінність. В процесі його створення було докладено багато зусиль, щоб все вийшло максимально добре. Не варто вибачатися за те, що ви виставляєте свою роботу на продаж. Цим треба пишатися.

Правило 3. Не давайте можливості людям розжалобити вас

Існує певна категорія людей, яка вважатиме, що результат вашої роботи їм має бути розданий безкоштовно. Аргументувати таку позицію вони будуть по-різному: застарілість авторських прав; ваша діяльність приносить вам задоволення, значить вона не є роботою; ваша праця допомагає людям, а за допомогу грошей не беруть. Або просто тому що так їм хочеться. Якщо ж ви вимагаєте винагороди, то ви не хороша людина, займаєтеся спекуляцією і фарцовкою. Тому ви підлягаєте розкуркуленню.

Такими людьми рясніє інтернет. Приміром, людина пропонує свою книгу, що користується популярністю, взамін на розміщення на свій ресурс посилання у вигляді банера. На це отримує відповідь від деяких блогерів, що їм дуже хочеться прочитати книгу, але необхідність рекламувати його блог їх відштовхує.

Виходить, що люди не проти поповнити свій розумовий багаж вашими знаннями, на отримання яких ви витратили час і сили. В обмін на це вони віддавати нічого не збираються. Такий погляд на ситуацію погано характеризує їх, а не вас. Це не ви проявляєте жадібність, а вони хочуть дармівщини. Не треба на таких людей звертати уваги. Ваша робота має бути оплачена по достоїнству.

Правило 4. Використовуйте маркетингові прийоми

При цьому потрібно залишатися в межах етичних норм. Можна сміливо ставити до відома читачів про обмеженість кількості ваших товарів, термінах продажів, чисельності учнів або необхідності проводити семінар в цьому році востаннє. Це буде додатково стимулювати клієнта зробити замовлення якнайшвидше. Правдива інформація допомагає людині отримати те, що він хоче, не наводячи його до такого моменту, коли вже все закінчилося або закінчується.

Правило 5. Не бійтеся повторень

Зайнятість людей може привести до того, що вони не зможуть побачити вашу пропозицію в потрібний момент. Тому не соромтеся його повторити, причому не один раз. Наявність корисної та цікавої інформації, наданої вами, не зможе перешкодити користувачам дуже довгий час. Проте, перегинати палицю в цьому питанні не варто.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *