ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ. ЩО ЦЕ І ДЛЯ ЧОГО?

Деталі проекту

Web студія "Seo-Stud"
http://seo-stud.kiev.ua/

Створення сайтів – ці два процеси тісно взаємопов’язані. В умовах конкурентного ринку вже на етапі розробки мають бути визначені способи просування ресурсу і товарів в мережі.

Добре, коли сайт запущений і продукція вигідно продається. Коли постійно зростає база постійних і потенційних покупців – ще краще. У сучасному світі не можна ні хвилини спочивати на лаврах і сподіватися на поблажливість непередбачуваного глобального ринку.

Як перетворити постійних відвідувачів вашого сайту в постійних покупців вашої продукції? Як домогтися того, щоб інформація про вашу пропозицію поширювалася по мережі зі швидкістю звуку?

Для завоювання Інтернет-аудиторії вже придумано чимало діючих інструментів, розроблена і перевірена на практиці маса ефективних технологій. Один з головних принципів – розробка та впровадження програми лояльності покупців, завдання якої мотивувати клієнтів на повторні покупки, засновані, більшою мірою, на емоційному рішенні.

Програма лояльності вимагає постійного моніторингу аудиторії на предмет виявлення потреб, максимального задоволення цих потреб. Необхідно в постійному режимі оновлювати поточну інформацію на сайті. Найважливіший спосіб утримання цільової аудиторії – постійне підживлення впевненості аудиторії в тому, що вона отримує додаткову вигоду від покупок в даному Інтернет-магазині.

Програми лояльності як повітря необхідні для бізнесу, що займає значну частку ринку в певному сегменті. Це в першу чергу відноситься до товарів негайного попиту, до продуктів категорії «емоційна покупка», а також до товарів класу преміум і luxury.

Створення сайтів, розкрутка сайтів в теперішньому часі вимагає безвідривного моніторингу зміни переваг цільової аудиторії та впровадження нових актуальних програм лояльності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *