QR-коди. ЇХ ФУНКЦІЇ І РОЛЬ У РЕКЛАМІ

Блог Seo-Stud

Деталі проекту

Web студія "Seo-Stud"
http://seo-stud.kiev.ua/

Актуальна розробка і просування сайтів вимагає використання новітніх інструментів.

QR-коди передають саму різну інформацію, в тому числі інформацію про товари в Інтернет-магазинах. Технологія успішно використовується для розповсюдження довідкової інформації, в рекламі, в продажах, у сфері розваг та ін.

QR-коди допомагають пов’язувати віртуальний світ з реальним. Дана технологія набула широкого поширення в маркетингу і рекламі. Сьогодні це найпростіший спосіб інтегрувати офлайн і онлайн активність. QR-коди по всьому світу використовують в якості маркетингового інструменту як великі світові концерти, так і невеликий бізнес.

Згідно з даними статистики в Європі найчастіше QR-коди сканують чоловіки (25-44 років) – 69%. Найбільша кількість користується мобільними пристроями на платформі Android і Apple iOS. На першому місці – конкурси та програми лояльності з соціальних медіа. Потім йдуть мобільні додатки і відео.

30% скануючих дізнаються додаткову інформацію про товари. Половина з них роблять покупку. Найбільш активно європейці сканують QR-коди в магазинах електроніки – 57%, і універмагах – 36%.

Висока ймовірність, що незабаром такі ж тенденції очікують і російський ринок. Сьогодні російські користувачі використовуються QR-коди для швидкого переходу на веб-сайти, для отримання докладної інформації про товари або послуги. Провідні компанії малого та середнього бізнесу, що мають велику частку продажів через Інтернет, вважають QR-коди найважливішим інструментом мобільного маркетингу. Рітейлери вважають за краще проводити персоналізовані розсилки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *