РОЗРОБКА ВЕБ-САЙТУ КОМПАНІЇ: B2B СЕКТОР

Блог Seo-Stud

Деталі проекту

Web студія "Seo-Stud"
http://seo-stud.kiev.ua/

Розробка веб-сайту компанії B2B сектора вимагає самого сучасного підходу. Чому для B2B недостатньо звичайного сайту-візитки або звичайного корпоративного сайту?

Сайти B2B крім естетичної привабливості і зручного сучасного інтерфейсу повинні мати безліч сучасних можливостей для контакту і спілкування з постійними і потенційними клієнтами. Більшість користувачів Інтернету мають свої особисті акаунти в різних соціальних мережах, включаючи форуми і блоги. Для того, щоб залучити якомога більше користувачів мережі знадобиться використовувати ці канали. Згідно з офіційними авторитетним джерелам щорічно найбільші компанії світу витрачають на SMM мільйони доларів. Інтернет сьогодні є головним майданчиком для пошуку потенційних партнерів як для виробників, так і для постачальників. Крім залучення потенційних клієнтів SMM дозволяє збільшити трафік на сайт. До того ж регулярні SMM-компанії формують з клієнтів компанії «адвокатів» бренду.

Потенційні партнери B2B компаній шукають інформацію про компанію та вивчають її соціальну активність і її якість. Розробка веб-сайту компанії спочатку здійснюється з розрахунком на активне використання соціального Інтернету.

Від багатьох керівників нерідко можна почути доводи, що B2B сектору нічого робити в соцмережах, оскільки в контакті з кінцевим споживачем немає необхідності. У випадку з B2B-компаніями цільовою аудиторією комунікації є відповідальний менеджер компанії, а не кінцевий покупець. Маркетингове повідомлення доноситься саме до відповідального менеджера і меншою мірою враховує інтереси кінцевих споживачів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *