Створення сайтів в Україні – WEB студія “Seo-Stud”

Блог Seo-Stud

Деталі проекту

Seo-Stud
http://seo-stud.kiev.ua/
Сьогодні дилема «чи компанії створювати власний інтернет-ресурс чи ні?», вже не актуальна. У 21 столітті організації, що не мають інтернет-сайту, приречені опинитися "за бортом". Тепер питання звучить так: «Де знайти студію веб дизайну, враховує останні тенденції у виготовленні сайтів та інтернет-реклами в цілому, здатну завоювати увагу цільової аудиторії, і конвертувати відвідувачів на постійних клієнтів?».

В Україні діють більше тисячі веб-студій та інтернет-агенств, що пропонують клієнтам створити сайт. Але лише одиниці з них здатні компетентно відповісти на озвучені питання.

Нижче ми докладно опишемо процес виготовлення сайту, а також види інтернет ресурсів, що б потенційний замовник прочитавши дану статтю міг зробити правильний вибір.

Якими бувають сайти і для чого вони призначені?

У середовищі експертів прийнято виділяти кілька сайтів видів сайтів: сайти-візитки, промо-сайти, корпоративні сайти, інтернет-магазини і портали.

Сайт-візитка – це невеликий ресурс, що складається з 4 – 8 сторінок, на яких представлені самі загальні відомості про організацію: опис діяльності компанії, список з товарами чи послугами, сторінка з контактною інформацією, а так само бриф і прайс-лист. Зазвичай створення сайту такого рівня замовляють компанії з невеликим рівнем доходу. Функція такого сайту – бути віртуальної візиткою в інтернеті. Однак, при наявність ресурсів-конкурентів, такий сайт гарантовано залишиться непоміченим.

Промо-сайт – так само незначний, за обсягом, проте більш складний у виконання, з яскравим і незабутнім дизайном. Розробка сайту подібного профілю може включати себе мультимедійну складову, flash-анімацію, віджети і т. Д. Головна мета подібного ресурсу – залучення уваги, підвищення впізнаваності окремого товару послуги або бренду. Так само подібні web-сторінці часто створюються під маркетингові події або pr-акції, формувати позитивний образ компанії чи продукції.

Корпоративний сайт – формат, найбільш затребуваний бізнесом. Це повноцінний сайт, з безліччю сторінок, докладно описує роботу компанії, які обнародувано її товари або послуги. На відміну від попередніх форматів, розробка ресурсу подібного роду увазі використання розширеного функціоналу, серйозніше опрацьованого дизайну, продуманого інтерфейсу, щільне наповнення контентом і т. Д. Корпоративні сайти можуть містити галерею з фотографіями або відео товарів і послуг, всілякі віджети, розділи з корпоративними новинами і блогами, різні сервіси, що полегшують зворотний зв’язок і пропонують підтримку.

Інтернет-магазин – це спеціалізований сервіс, функціонально заточений для зручності торгівлі віртуальному просторі. Зазвичай, на подібному сайті присутня каталог з товарами, корзина користувача, через яку він може придбати товар, можливо особистий кабінет для користувача або сервіс показує стадію доставки товару. Залежно від доступних способів оплати на даному ресурсі можуть бути представлені спеціальні, що полегшують оплату. Наприклад для кредитних карт.

Інтернет-портали – складні для розробки сайти, що суміщають на свого майданчика значне число різноманітних сервісів. Тут можуть бути розташовані форуми блоги, новинні стрічки, соц. мережі, сервіси знайомств і багато іншого. Крім цього портали содеражт значне число посилань на інші ресурси. Завдяки цьому користувачі використовують портал в якості основної сторінки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *