Як розширити семантичне ядро?

Семантичне ядро

Деталі проекту

seo-stud
http://seo-stud.kiev.ua/

Розширення семантичного ядра під низькочастотні запити (далі НЧ), на які, як правило, і доводиться основний трафік – це дуже важливе завдання, яке є першочерговим при просуванні сайтів. Розберемо це на прикладі, зволожувачів повітря.

Ключовий високочастотний запит (ВЧ) – ключ, просування по якому в силу конкуренції дуже проблематично – “зволожувач повітря”.

Середньочастотним (СЧ) ключем будуть типи та види даних пристроїв – побутові, промислові, ультразвукові, парові і так далі. 

НЧ – це ключі, найменування моделей, які знаходяться в рамках певних видів зволожувачів. Є ще й мікро НЧ, тобто особливості моделей.

Ієрархія виглядає так:

  • ВЧ – товар;
    СЧ – тип;
    НЧ – модель;
    мікро НЧ – нюанси. 

Найпростіший спосіб отримання трафіку – це робота з мікро НЧ. Часом для його отримання досить скласти невеликий абзац тексту з заголовком h2, тематичне відео або картинку і додати текст в тайтл за змістом. Все це потрібно зробити в уже наявної і схожою по темі публікації. Тобто можна навіть не замовляти нові статті.

Отже, ВЧ пропускаємо і опускаємося на другий рівень, тобто, наприклад, дивимося на ключ “ультразвуковий зволожувач”.

Підказка гугла може бути досить корисною. Наприклад, запит – “ультразвуковий зволожувач своїми руками” – це вельми цікаво, але часу заглиблюватися у все це навряд чи знайти. Переходимо на корисний безкоштовний сервіс – Ubersuggest.org, який, між іншим, працює і з російською мовою.

Вбиваємо наш запит – “ультразвуковий зволожувач”, вибираючи відповідну мову:

Отримуємо досить великий список по кожному з букв алфавіту. Зверху відразу використовуємо кнопку Select All Keyword, і забираємо всі ключі в буфер.

Всі отримані слова копіюємо в такий же корисний і безкоштовний Tagcrowd.com

І відразу ж, натискаємо на клавішу “Візуалізація”, що дозволить отримати фільтр за кількістю запитів.

Іншими словами, ви відразу зрозумієте, що по ультразвуковим зволожувачів шукають найбільше: мізерний трафік

Звертають на себе увагу слова іонізація, boneco, sps. За ключами кшталт ціна, кращі, огляд, відгуки завжди йде серйозна боротьба, навіть якщо на кону мізерний трафік.

Повертаємося на Ubersuggest і розгортаємо букви на “і”, “b”, “s”. По факту, слово “іонізація” спливає під літерою “з”:
визначити конкуренцію за цікавим ключу

Далі потрібно визначити конкуренцію за цікавим ключу, наприклад, “зволожувач повітря з іонізатором”. Аналогічні дії не завадить виконати і по третьому рівню, тобто вже з певною моделлю, наприклад, по electrolux ehu-5515d.
На деякі мікро НЧ запити АдВордса не дасть частотності. Тим не менш, трафік по них точно є, питання тільки в їх кількості. Отже, за рахунок таких ключів можна ефективно розширювати семантичне ядро.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *